Támogatás

A CAFM projekt nem ér végett a szoftver implementációja után. Szakembereinek folyamatos támogatással segítik elő a hatékony munkavégzést, elvégzik a speciális tudást igényló háttér tevékenységeket.

Oktatás

Minden bevezetés legnagyobb kockázata az emberi tényező, hajlandók-e használni a rendszert, megértik-e felhasználók az előnyöket. Ezért mind a bevezetés során, mind azt követően nagy hangsúly helyezünk az oktatásra. Az oktatás lehet egyéni, vagy nagy csoportos, ami fontos, hogy mindenki gép előtt ülve begyakorolja a terméket, a segítő barátot lássa meg a rendszerben.

Helpdesk

Támogatás második fontos pillére a helpdesk, amely keretében a felmerülő problémákat tudjuk orvosolni, telefonon, mailben, vagy távoli eléréssel a felhasználó gépén. Fontos, hogy a felhasználó ne hagyja abba a használatot, ha elakad, ott álljon mögötte minden pillanatban a segítség.

Rendszer karbantartás

Legtöbb szervezet nincs felkészülve, hogy rendszer IT oldali támogatását ellássa. Meg kell oldani az archiválásokat, az adatkonzisztencia hiányosságok kezelését, de leggyakrabban egyszerű gépújraindítást, vagy hálózati beállításokat kell kezelni. Ezt a feladatot veszük le Önről egy minimális összegért, biztos hátteret adva vállalkozásának.

Implementáció

Későbbi együttmüködés egyik legkényesebb, de a siker záloga a további implementációk elkészítése. Soha sincs kész rendszer, ezért csak az éles használat alatt derülnek ki a pontos igények. Ehhez a rendszer folytonos fejlesztésére van szükség, amely egy megfelelő szolgáltatási szerződés keretében kis lépésekkel nagy hatékonyság javulásokat hozhat.

Célunk, hogy Ön a főtevékenységére tudjon koncentrálni, és szolgáltatásunk révén kockázatai csökkenjenek.

FMS consulting