WEB2e ügyfélkapcsolat

Web2e-  CAFM

A létesítmény,- és ingatlan gazdálkodás területén is napi feladattá vált az un. ügyfélkapcsolati modul (CRM) használata. A piacon kapható rendszerek nehezen alkalmazhatók az ingatlanokra, annak számos speciális ügyfélkapcsolata miatt.

Ingatlan hasznosítás

A legismertebb ügyfélkapcsolat az ingatlan értékesítése, bérbeadása. A tevékenység nem képzelhető el az érdeklődők, potenciális felhasználók, illetve hasznosítandó helyiségek, épületek nyilvántartása nélkül. Ha rendelkezünk az alapadatokkal, akkor ezekre különböző eseményeket tudunk definiálni, így megkereséseket, ajánlat kiadást, vagy bejárást. Így mindenki számára látható az állapot, illetve valószínűsíthető a jövőbeni bevétel.

Beruházási igények

Az ügyfélkapcsolat második szintje a beruházások, ingatlanfejlesztés időszakában felmerülő ügyfélkapcsolatok kezelése. Ez elsősorban az ajánlat kiadás, szállítás és végrehajtás folyamatát követi le. Ez a szolgáltatás a projekt menedzsment alkotó részét képezi.

Hiba bejelentések

Az ügyfélkapcsolat része a karbantartás és takarítás területéről megjelenő igény bejelentése és azok kezelése. Ezek az adott témák alatt kezelhetők, de az adott ügyfél oldalán ezek ugyanúgy megjelennek, mint bérleti igény. Szintén itt jelenik meg és elválaszthatatlan az ügyfélkapcsolattól a teljesítménymérés, hiszen az ügyfelek számára adatokat kell nyújtani.

Videó megtekintése

FMS consulting