Vitaindító az FM reggelire

Következő kérdések motoszkálnak bennem, amit megbeszélnék a reggelin: Üzlet Mi ad versenyelőnyt egy FM cégnek? Csak a költségvágás? Vagy van helye a technológiai fejlesztésnek, innovációnak? Egy ingatlan igazgató, egy vállalat létesítmény gazdája (A Megrendelő) csak költség gazda, vagy valamilyen szinten hozzá tud járulni cége eredményéhez? Létezik-e hozzáadott érték a létesítménygazda részéről? A Megrendelőnek milyen innovációt kell végrehajtania, és mit várjon a Szolgáltatótól? Hogy kapcsolódik a harmadik oldal az innováció terület...




Üzleti reggeli létesítménygazdálkodás témában

A létesítménygazdálkodási szakmának 2 fő szegmensét ismerjük: Megrendelők Szolgáltatók De létezik egy harmadik oldal, amely fenti oldalaknak háttér szolgáltatás nyújt, ha nincs elég erőforrás, ha nem gazdaságos külön szakembert tartani, vagy a megrendelő  egy egyszeri versenyelőnyt kíván szerezni. A harmadik oldal tevékenysége a szakma két oldalát 3 fő területen tudja kiszolgálni: Tanácsadás IT támogatás Adat és információ szolgáltatás, beleértve a felméréseket A K-ép Stúdió ezen szolgáltatásokat nyújtja a piac szereplőinek. A ...